fredag 15. april 2016

Jeg.

Jeg fordi dette er meg. Det er dette jeg starter de fleste setningene mine med. Ofte irriterer jeg meg over at jeg ikke klarer å starte setninger, tekster med noe annet enn 'jeg'. Det irriterer meg så grundig at mange setninger har forsvunnet, blitt slettet. Endret til det ugjenkjennelige. Jeg må da være mer kreativ enn dette? Mange tekster blir ikke skrevet videre på, fordi jeg henger meg opp i bruken min av 'jeg' og at inspirasjon, alle ordene jeg hadde på tuppen av fingertuppene, forsvinner. Men dette er jo om meg. Det er mine tanker, følelser, opplevelser. Alt er ikke alltid sant, noen ganger skriver jeg fiksjon, men hovedsakelig er det meg og mitt liv jeg skriver om. Setningen starter ofte med 'Jeg' fordi jeg føler noe, jeg tenker noe, jeg har opplevd noe. Derfor navnet Jeg. Dette er meg og jeg er Lisbeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar